24 Ağustos 2008 Pazar

Şimdi İsmail Yk Zamanı

Şarkıcı İsmail YK, önce çocuklara yönelik 'Şapur Şupur' adlı bir şarkı yaptı. Bu şarkının yer aldığı albümü 700 binin üzerinde satış yapınca da 'İsmail YK' bebeklerini satışa çıkardı. Şimdi ise ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin 'sosyal bilgiler kitabı'na girdi! Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın kararıyla hazırlanan sosyal bilgiler kitabında bir çocuğa yurt dışında yaşayan bir Türk ailesiyle hiç karşılaşıp karşılaşmadığı soruluyor. Çocuğun cevabı ise şöyle: "Birçok işçimizin çocuğu spor, sanat, siyaset ve diğer alanlarda başarılı olarak hem ülkemizin gururu olmuşlar hem de Almanya'nın sevilen kişileri arasına girmişlerdir. Ben Almanya'daki futbolcularımızdan en çok Yıldıray Baştürk ile Altıntop Kardeşler'i seviyorum. Sanatçılar arasında ise favorim İsmail YK. Onun tüm şarkılarını ve danslarını çok beğeniyorum. Ankara'da vereceği konsere mutlaka gitmek isterim." Kitap beş yıl süreyle ilköğretim okullarında ders kitabı olarak okutulacak.

Hiç yorum yok: