22 Ağustos 2008 Cuma

ismail YK En Büyük Hayran

Ben İsmail YK'nın en büyük hayranı olduğumu düşünüyorum. Bu web sayfasını onun için yaptım. Onun için yapılabilecek çok küçük bir şey olsada ben diğer fan sitelerinden veya hayran sitelerinden değilde kendi yaptığım siteden ona seslenmek istiyorum. İsmail Yk gerçekten çok kaliteli şarkılar yapıyor. Yapmış olduğu her albümü ses getiriyor. Kötü veya vasat şarkısı yok denilebilir. Özellikle yapmış olduğu slow parçalar çok kaliteli ve etkili. Ayrıca İsmail Yk diğer şarkıcılar gibi sürekli medya önünde bulunan ve kendine reklam yapmak isteyen şarkıcılardan değil. Onun Türkiyede çok hayranı var. En fazla aranan ve sevilen sanatçılardan bir tanesi. Ben ilerde dünya çapında bir star olacağını düşünüyorum. Kendisinin başarılarının devamını diliyorum. Gelecek yaz çıkaracağı albümü merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok: