22 Ağustos 2008 Cuma

İsmail YK Otobiyografi

İsmail Yk'nın kendi ağzından kendisini anlatıyor: Otobiyografisi:

Sivasli anne babanin evliliginden 5 cocugun en kücügüm. Bu benim icin büyük bir avantaj yanitekne kazintisi olmanin simartilmanin zevkini özgür ama bilinci yerinde bir gencolarak doyasiya yasadim.Ne mutlu banaki hayatim boyunca aile fertlerinin ilgisi hepüzerimde oldu.El bebek gül bebek gibi yetisdirildim bitmek tükenmek bilmeyenisrarlarim olgunlukla karsilandi.Özellikle babam ergin,yetismis abilerimin yaninda beni kücük cocuk olarak gördü ve ister istemez diyerlerinden kayirdi.Buda benim kendime güvenmeme nedenoldu.Niteki bu sayede yanlislari dogru algilayip farkli yollarda sapmadim üstelik sonundabilincindeyim her ne olursa olsun arkamda kararlarima saygi duyan,sorunlarimi konusarakcözen bir ailem vardi.Yalniz degildim zaman zaman düsünüyorumda kardesleriminyasadigi bir cok sorunu yasamadim icin dogrusu sansliydim.Onlarin tecrübelerinin zirvedeoldugu günlerde ben daha yeni ergenlige girmistim.Almanyada dogup büyüdüm amadiger bir cok genc gibi alman gencligine kurban girmis melez bir delikanli olmak yerineyerine sazini bas ucunda saklayan,sevincisini ve üzüntüsünü yine onunla yasayan bir yagizanadolu delikanlisi olmayi tercih ettim.Bu yüzden ailem düzgün evlat yetisdidikleri icinövünür,sükür ederler.Müzik hayatimda önümü acan kisiler benim gibi ayni ruhu paylasan abilerim oldu.Onlara göre beni büyük basarilar bekliyordu.Sarkiciligim yanisira dans etmeyide cok seviyorum.Sikintimi bu yolla atiyorum.Diger sarkicilar danda bi farkim bu zaten.Ve ilk albümümüm icin sürekli beste yapmayabasladim.Misyonum belliydi sürekli gelismekte olan yenilen Türkiyeyi temsil edecektim.Türkiyeyi temsil eden gencligin yeni tercümani olacaktim sarkilarimda onlari eglendirecek,büyükler kücüklerin algilayamadiklari hayati daha iyi gözlemleyebilecekti sayemde.Bu yüzden de hic bir sarkimda birilerine ders verme amaci gütmedim yüregim dilimve yasantim neye yatiyorsa onu söyledim.Sadece yasananlar üzerine yaziyorumsarkilarimi .Sappur Suppur böylesi bir mantigin sunucunda ortaya cikmistir .Sözlerde gercek hayattan kesitler vardir sarkimda her gencin basindan gecebilecekolaylari anlattim.Bundandolayi Sappur Suppur nerdesin ve son defa sarkilarimdan dahagercek ve dogru bi parca .Zaten ne yapiyorsam onu anlatiyorum sarkilarimda.Sarki sözleriminbana özgü olmasi gerekiyordu .Siradan cümleler bu kadar begeni toplamazdi .Bu yüzdencok sevildim ve satis rekoru kirdim beni bagrina basan ve beni yürekten dinleyensevenlerime can-i gönülden tesekkür ediyorum.

İsmail Yk Hayran Sitesi...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

seni okadar çok seviyorumki anlatamam seni hep görmek istedim insallah senin o güzel boynuna bi kerecik sarılsam yanaklarından bi kere öpsem başka bişey istemiyorum seni çooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum