7 Ekim 2008 Salı

Yurtdışından Hayranlar

İsmail Yk sadece Türkiye'de değil, dünyanın birçok yerinde milyonlarca hayranı olan bir sanatçı. Bunu anlamak için internette çeşitli İsmail Yk hayran ve fan sitelerini dolaşmak yeterli. Gerek ziyaretçi defterlerinde gerekse forumlarda onun için yazılan birçok yazıda yurtdışı adresi bulmak mümkün. Ben sürekli internette bu tür siteleri gezerim ve gördüğüm kadarıyla bu sanatçının Avrupa ve Amerika'da çok seveni var. Mesela geçenlerde bir yorumcunun yazdığı yazıyı gördüm. Gerçi biraz kötü bir Türkçe ile ve abartarak yazmış ama, Amerika'da bulunmasını imlasının bozuk olmasına, sanatçıya uzak olmasınıda abartmasına bağlıyorum. Yorum şöyle:

Selam İsmail Yk. Ben Amerika'dan sana yazıyorum. Burada birçok kişi seni dinliyor. Burada milyonlarca hayranın var. Bende senin dinliyorum ve senin en fanatik hayranlarından biriyim. İşte duy beni, dünyanın bir ucunda bile seni dinliyorum hiç farketmez. Elveda isimli şarkısı çok güzel. Şu anda bile seni dinlemekle meşgulüm. İnşallah buraya gelirsin.

Ben bu yorumlara internette bolca rastlıyorum. Düşünüyorumda adamlar biraz haklı galiba. Biz Türkiye'de sanatçıyı göremiyor görüşemiyoruz. Onun hiç şansı yok gibi. Ama İsmail Yk'da haklı sadece Amerika'da bu kadar hayranı olan bir adamın Türkiye'de yüzbinlerce hatta milyonlarca hayranı vardır. Hangisiyle görüşebilir ki...

Hiç yorum yok: